Sunday, May 26, 2019

امتحان کی انگزائٹی، ڈر، خوف اور فوبیا کا ہومیوپیتھک علاج فیڈبیک – حسین قیصرانی



امتحان کی انگزائٹی، ڈر، خوف اور فوبیا کا ہومیوپیتھک علاج فیڈبیک – حسین قیصرانی



بہت شکریہ ڈاکٹر قیصرانی ۔۔۔ آپ کے علاج سے میرے exams بہت اچھے ہو گئے ہیں ۔۔۔۔ اللہ کا شکر ہے۔
infact میرا دل بھی بہت کرنے لگ گیا تھا پڑھنے کا۔۔۔ جب آپ سے رابطہ کیا تھا تو میں پڑھ ہی نہیں پا رہی تھی۔ ان دنوں بہت pressure ہوتا تھا پیٹ میں اور ایسا لگتا تھا کہ میں نہیں پڑھ سکوں گی اور papers نہیں دے سکوں گی ۔۔۔ آپ کی medicine سے مجھے بہت relief ملا ۔۔۔۔ میں relax ہو کے پڑھنے کے قابل ہو گئی تھی۔ میرے papers بھی بہت اچھے ہو گئے ۔۔۔ میں نے selective study ہی کیا means کہ pairing کے according ۔۔۔
مجھے پیپرز کے دنوں میں ڈر (Exam Fear and Phobia) اور انگڑائٹی (Exams Anxiety) ہوا کرتی تھی لیکن آپ کی دوائی لینے سے ہر paper میں excitement بھی ہو رہی ہوتی تھی کہ جلدی سے paper دوں۔

Related Posts







امتحان کی انگزائٹی، ڈر، خوف اور فوبیا کا ہومیوپیتھک علاج فیڈبیک – حسین قیصرانی


No comments: